با خود سخن دارم

به خودم می گوییم تو را چه به بکن نکن گفتن به دیگران! بهتر است بجای اینکار ، به کارهایی که دوست داشتم انجام دهم اما به هر دلیل و بهانه ای به تعویق انداختمشان توجه کنم تا بعد از گذشت مدتها، باز بر نگردم و به خودم بگوییم چقدر دلم می خواست فلان کار را انجام دهم اما نشد!

سرستیزی ها را از سر وا کنم و سفر کنم اول به خودم و بعد با دیگران. 

نظرات 2 + ارسال نظر
هم چراغ یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 13:11

خیال می کنم خودت ساختیش، و با وجودی که خیلی قشنگه اما معنی لجبازی رو از نظر لغوی نمی ده...

خوشحال می شم بدونم تو ذهن شما چه معنی رو القا کرد؟

هم چراغ شنبه 27 تیر 1394 ساعت 19:50

من کلمه ی سرستیزی ها رو تا حالا نشنیده بودم، به نظرم زیبا رسید ولی شک دارم که در معنای درست به کارش برده باشی میشه بگی معنیش چیه؟ لطفا"؟

یادم نیست که این کلمه رو جایی خوندم یا اینکه ساخته ذهنم هست. خواستم با این کلمه معنی لجاجت و در معنای اخص لجاجت با خویشتن را برسونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد